
سلام به هرکی این پست رو داره میخونه پاییزتون مبارک کنکور هم خوب بوده سلام رسونده قزوین قبول شدم رشته ی مورد علاقه ام دیشب خونمون اتیش گرفتخدا خیلی به همه رحم کرد... اتش نشانی زود رسید و همسایه ها اومدن بیرونمون کردن از خونه خیلی ترسیده بودیم... خدا روشکر همه سالمیم. xa0...
ادامه مطلب